Storyscan

Het reclamespotje van Klaverblad slaat de spijker op zijn kop: marketing en branding van uw bedrijf zijn te belangrijk om ten prooi te vallen aan allerlei verzinsels. Met de StoryScan van PastFuture krijgt u merk- en identiteitsadvies gefundeerd op úw verhaal.

Bedrijven geven veel geld uit aan het bouwen van een merk of het laten ‘verzinnen’ van een identiteit. In onze ogen is dat niet nodig: er zijn maar weinig ondernemingen of organisaties zonder eigen, per definitie authentieke verhalen. Verhalen over bijvoorbeeld de oprichting, over dappere beslissingen in moeilijke tijden of fundamentele koerswijzigingen. Nieuwsgierig naar uw eigen, unieke verhaal? Probeer dan de StoryScan.

DE KRACHT VAN UW CORPORATE STORY

PastFuture licht uw bedrijf door op de kracht van uw verhaal. Wij analyseren het verleden van uw onderneming, spreken met een persoon binnen uw bedrijf over de identiteit van de onderneming en presenteren vervolgens onze bevindingen: welke verhaalelementen blijven liggen, gebruikt u uw verhaal op de juiste wijze, liggen er schatten in het verleden verborgen waar niks mee wordt gedaan?

UW EIGEN, UNIEKE VERHAAL

Op basis hiervan doet PastFuture een voorstel voor aanpassingen, verbeteringen of een nieuwe start op basis van het (hervonden) verhaal. PastFuture helpt van de eerste stappen tot de volledig geïntegreerde identiteit. Niet nieuw, wel gefundeerd op uw eigen, unieke verhaal.

Referenties
© 2018 PastFuture